Passive-Agressive Bitch!

|

неделя, 1 август 2010 г.

Здрасти, мамо!

Вероятно вече сте се досетили колко велика личност съм и бла-бла-бла, но да се представя: аз съм Мария, но от година съм си лепнала прякора Мушки. Дойде от една игра. И от чушки стана Мушки. Винаги ми се е искало да си избера един никнейм, когато се регвам във форум, но все не става - е, обаче всички ме знаят като Мушки. Ще навърша 14 през ноември. Живея в Пловдив. И хаха, нека ти, Чоки - ние пък имаме повече от едно кино! Но любимото ми разбира се - CinemaCityy <3

Мноооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооого

обичам Рон и Хърмаяни (aka Harry Potter stuff) Какво пък - всеки си има своята слабост. Другата ми голяма мания и любоФ са Парамор - вече ъъ четвърта година ги слушам (една, втора, трета... четвърта!) И много ги обичам. С това най-добре да спра, че ще почна да се лигавя.

Псувам много. Хъх, не мога да устоя ни на добрата българска псувня, ни на елитната английска^^ Аз съм най-забавният човек на света, честно. Сигурно и най-лудият.

Кхъм, това е общо взето! С Чоки ще мрънкаме доста и бла-бла!

bloody hell!

<3

Няма коментари:

Публикуване на коментар