Баси и държавата, майна...

|

вторник, 3 август 2010 г.


мамка му.
отварям си аз днес парасайтчето и какво - динопаратетрадки! парачасовник! само 100 часовника! упс, това е само за шибания сащ! в европа няма такива хубави неща... и в англия няма... демн.
къде отиде справедливото отношение към всичките членки на този свят? къде отиде демокрацията? къде отидоха правата?
мамка му. и аз съм голям фен на парамор, не заслужавам ли един часовник? аз <3>
и няма да пиша с главна буква пък!
и ме боли корема от глад, тъй че пиша накратко оплакването си.
чоки, как така нямаш нет, когато си на даскало бе, дете?
paiinlezz~


1 коментар:

chocolate каза...

Значи...
Тук (у баба ми) имам нет и си идвам през почивните дни.
Вкъщи нямам нет, и съм там когато ми се седи при майка ми и/ли съм на училище.
Мда.

Публикуване на коментар