Анимета

|

неделя, 1 август 2010 г.

Мислех да си го пиша в моя блог, обаче реших да трупам постове тука.
Хич не обичам да гледам японски и китайски анимета.
Блах, ама хич не мога да ги трая.
Като им видя на героите квадратните тикви и триъгълните зъркели, не знам какво ми става.
Наруто ми лази по нервичките.
Пък има някои...адски бруталните.
Ето това ако го погледна още един път, ще ми стане лошо.
Това също. Абе хора, дечица гледат това, цензурирайте се, плийс.
Има някои симпатични, обаче не се срещат често.
Има 3-4 потребители във Фангхeвън, които си слагат някакви герои от анимета по профилите. Уеррр, и все те пишат във темата за оценяване на профили. И аз все съм след тях. Омръзна ми да пиша „Аватар и подпис: не ми харесват”...
Като по-малка не се дразнех толкова от тях.
„Принцеса Мономоке” ми беше любим филм по едно време, обаче по едно време взех да го приемам като депресиращ, и накрая хич не го харесвах.

Ама американските анимации и подобни са ми слабост.
Спонджиии! Спонджбоб е супер-дебилска анимация, обаче аз си я обожавам. Обичам Гари! Искам такъв охлюв xD
Семейство Симпсън са трепач. Филма е адския. И серийките са си готини, обаче The Simpsons: The Movie си е дъ бест!
Класическите като Том и Джери и Бъгс Бъни... За тях умирам! Днеска си ги бях пуснала и с такъв кеф ги гледах, че не може да бъде. Петгодишните не си го гледат с такъв интерес.
И не на последно място: Ну, погоди! То е руско, обаче това не му пречи да си е страхотна анимация. Ама са само 16 серии. Ее, пак е нещо.
Това ми беше мрънкането.
Муши, сподели си мнението за японските анимета, плийс.
Уит лоф,
~Крис

Няма коментари:

Публикуване на коментар