Защото ми става толкова мило.

|

сряда, 18 август 2010 г.


Тва ще стане дълга версия на поста ми в Личното на FF.
Еми какво да направя, сантиментално същество съм.
Защото ми става толкова мило.
И се радвам, че имам толкова готини онлайн приятели, като теб.
Защото ми става толкова мило, когато ми викаш Чоки или Слънчо.
Защото ми става толкова мило, когато звуча като първобитен идиот, а ти се опитваш по-деликатно да ми кажеш, че е така.
Защото ми става толкова мило, когато се опитваш да ми помогнеш, когато правя глупости.
Защото ми става толкова мило, когато ме наричаш darling в Туитър.
Защото ми става толкова мило, когато ми честитиш дните от седмицата хД
[00:00:11] false fate ~: честита сряда
[13.8.2010 г. 00:33:04] no hero in her sky.: честит петък тринайсти!
Защото ми става толкова мило, когато ми слушаш глупостите и се съгласяваш.
Толкова ми е мило.
~Чоки

п.с. Омг, постоянно звуча, сякаш се подмазвам... Ама ме удари хормона и изведнъж ми стана някво мило (тая дума я казвам вече за стотен път) И ето ти още едно котьо^^. На мене малко ми прилича на Хейли, не знам ти как мислиш хД

Няма коментари:

Публикуване на коментар