I’m Bond. Chocolate Bond.

|

неделя, 1 август 2010 г.

Е, здравейте.
С Мушки решихме да си направим едно общо блогче, където двете да си постваме мрънканията и подобни.
Соу, дис блог ис алайв!
Аз съм Кристияна. Или Крис, Крисчо, Криси, Крисее, Чоки, Чоки Вамп, Чокълет, Ей Здрач, Милоо и още други, които не се използват толкова често към мен колкото гореспоменатите.
От Трявна. Едно малко градче някъде до Габрово.
На 13. Почти. За да съм точна – 13 без 11 дни. Всеки остарява. xD
Обичам блещукащи вампири, вече 1 година съм фен на Twilight. На много хора омръзнах, но все още се намират такива, които да ме търпят.
Обичам да се запознавам с хорица от форуми. Но само по скайп. Ако трябва да се запознавам с някого на живо, се сдухвам яко. Срамежливо съм, какво да направя.
Обичкам си приятелите, и то много. Често „приятел” ми се струва много силна дума, че да наричам всеки втори така, ама какво пък, ще си я използвам по-често вече. И дори да ми късат нервите и да се караме често, пак си ги обичам.
Да слушам музика си ми е голямо хоби. Най-често слушам поп и рок. На Paramore много им се радвам (ама Мушки им се радва повече), също на Nickelback, Evanescence, от време на време Metric, Muse, Linkin Park.
Обичам да гледам и филми. За сериали малко ме мързи, чудя се как се навих за TVD. Поне си струваше. И много ме е яд, че нямаме кино в Трявна. Толкова ... радостно щях да си харча парите xD
Обичам да ходя насам-натам лятото, още повече обичам да се събирам с компанията вечерта. О, да. Страхотно си изкарвам вечер.
Обичам да мрънкам, обичам да се лигавя, обичам да гушкам и да ме гушкат.
Обичам да бъда себе си. Да. Това го обичам най-много.
Мушки, привършвам, преди да ти е свършило търпението.
~Криси

Няма коментари:

Публикуване на коментар