Няма демокрация, демн ит.

|

вторник, 3 август 2010 г.

Нали ще си мрънкаме тука.
Вече не само баба ми, ами и стринка ми ме заплашва, че ще ми спират интернета.
Мамка му, лято е. Би трябвало да си мързелувам и да се отърсвам от спомените от депресиращото даскало. Добре, не е точно затова лятната ваканция. Както и да е.
Не ща да ми спират интернета. Най-накрая и аз да имам, вместо да ходя след училище в компютърните зали.
Не искам. Не искам. Не искам. Шит. Не искам.
Ами кой ще поддържа Chocolate Reflections и Chocolate Poessy?
Кой ще гледа превзети фен клипчета за Роб в youtube?
Кой ще тегли филми със Спонджбоб?
Кой ще пише ежеминутно във флъд темите на форумите?
Кой ще въздиша на снимките в Twilight Ladies?
Rawr.

Добре, признавам си, че съм малко обзета от компютъра. Обаче това е защото си пиша често със разни хорица по скайп. Напоследък се запознах със много готини хора в разни форуми, пиша си често с тях и единствената ми връзка с тях е скайп. И би ми било много кофти, ако не се пиша с тях.
Искам интернет. Искам. Искам.
~Вампи

Няма коментари:

Публикуване на коментар